Jag vet, jag vet för fan

att det var längesen uppdatering. Men jag har verkligen inte haft tid. Förutom på helgen, men av princip skriver jag inte då. Vad själva principen är tänker jag inte informera er om, av ren princip. Vad den principen är kan jag inte heller... ja ni fattar, ett långt jävla kretslopp av min egna tråkiga språk-baserade humor som inte ens jag tycker är rolig så man börjar ju undra varför jag överhuvudtaget utövar skiten och faktum är att jag inte kan svara på det av principiella skäl (jag kan hålla på hela jävla natten).

Tänkte citera min absolut finaste franska vän, Lovisa:

"Stereo-total! Indiepöpp. Trés, trés bien!"

"Le synth. Le bas"

"Je suis le chat... comme ci comme ca. Mais oui"

Hon fick flera citat mest för att hon fick mig att ligga på golvet och sväva i luften samtidigt av skratt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0