Danmark

Jag åker till Danmark imorgon, de ligger 30 år efter oss i tiden och således finns inga datorer där. Jag kommer antagligen spendera större delen av tiden med att gå på disco (fortfarande inne där, som sagt, 30 år efter) och äta wienerbröd samtidigt som jag ritar karikatyrer över diverse profeter. 

Kommande helg kan ni vänta er ett nytt inlägg. Jag sätter 1 000 spänn på att jag kommer ha något drygt att skriva om danskar när jag kommer tillbaka.

Jag kommer finnas på ställen där man inte får röka och röka i alla fall om ni undrar. Det är så man gör i Danmark. 

Yoda sa en jävla bra sak en gång:

"That is why you fail"

Kommentarer
Postat av: Jocke

Danmark?! Vad ska du göra där?

2008-04-07 @ 21:37:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0