Detta har hänt

Mycket har hänt sen jag var aktiv i den här bloggen. Jag tänkte därför börja med lite uppdatering.

image8
Uppdaterad bild av mig själv. Jag vill att ni tilltalar mig "Captain" eller "The Ozma" (alternativt "The Oz"). Kom gärna på någon skön hälsning att göra med random kroppsdel varje gång ni ser mig, så kan vi uppnå en härlig "tredje riket-stämning" framöver.


Förutom att jag blivit 30 år äldre, rakat håret och blivit kapten på ett rymdskepp så har jag skaffat ett lejon. Mycket hinner hända på några månader. Förutom ändringarna i mitt utseende så har t ex. Millencollin släppt ett nytt album (SNÄLLA BRY ER! DEM HAR JU BYTT STIL NU OCH SPELAR MER "ROCKIGT", WOW) i samma veva som Stockholm City nått en ny botten när de skryter om att de har någon på redaktionen som tydligen är lite hipp på stureplan... på första sidan. Skönt att ha en tidning som inte slösar värdefullt mediautrymme på oväsentliga saker som (riktiga) konflikter och människor som dör lite här o var. För min egna skull så borde jag verkligen sluta läsa city. Jag räknar med att risken för att jag kommer få alzeimers när jag åldrats ökar med 800 % (bygger på seriösa studier jag utfört. Resultat och random, coola, grafiska stolpar som underbygger detta finns här: http://youtube.com/watch?v=ZOU8GIRUd_g) varje gång jag läser en rad i City.

Tydligen släpper Coldplay nytt. En Ricky Martin-coverplatta verkar bli nästa för wanna be-R.E.M möter Moby-killarna i Coldplay; "Viva La Vida" förväntas släppas i Juni och jag tror jag talar för hela världen när jag säger "...".

Nicolas Cage har fortfarande inte lyckats få en roll utan att slicka sin faders brorsas röv, Francis Ford Coppola, ja dem är släkt (jag vet; inget har någonsin verkat mer logiskt; helt plötsligt kan man i alla fall börja försöka förstå sig på varför han lever som filmstjärna).

in other news, så passar blondinbella bra som utrotad i rosa:

image9
Bild på min goda vän Bella när vi är ute och tar en latte på fresco (ATT DÖ FÖR) samtidigt som vi låssas bry oss om underprivilegierade människor.

Måste bara ta en stund att beklaga Bellas misslyckande i att leva en månad på 1050 kr (som vi vanliga människor i hennes ålder gör när vi inte har jobb). Kan dessvärre inte länka till hennes blogginlägg där hon beskriver att hon ska klara en månad bara på 1050 kr snarare än de vanliga 10 000 som hon brukar leva på. Detta på grund av att det inte går att navigera på hennes hemsida. Hon klarade i alla fall 3 dagar.

Jag avslutar med att citera mig själv, möjligt att jag redan skrivit detta tidigare någon gång:

"Jag är blott en blek återspegling av den kultur jag idoliserar".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0