Tv4 hits new low!

Tv4 vet verkligen hur man uppmuntrar sina tittare! (http://www.tv4.se/arets_tv_tittare) Jag menar tacka fan för "Årets TV-tittare" så att alla extraordinära TV4-älskare äntligen får chansen att slita sig från TVn för att skicka ett sms o rösta på förra årets största TV-händelser! WOW, vilken grej. Stoppa pressarna, stek nobelfesten och amerikanska valet, årets TV-tittare, vilken jävla snilleblixt till programidé. Kan vi inte bara säga som det är: "Årets dagdrivare" eller "Årets mest ambitionslösa" eller varför inte "Årets absolut minsta kraftansträning". Tala klarspråk snälla Tv4!

Naturligtvis har de hittat någon jävla välgörenhetsorganisation som smsn skänker ilte pengar till, vad som helst för att värdesätta alla svenska TV-tittares värdefulla kunskaper. Det är inte som att man kanske borde skaffa ett jävla jobb om man kan citera Idol-Kevins vinnarintervju utantill ("ehh thjagh vill thackah min ooonderbara mamma och flickhvänh och ???????? jibberish ?????" ). De har delat upp programmet i fyra delar också. Inte ens nobelmiddagen görs i flera delar. Som krona på verket ska Christine "Jag ser helt jävla mentalstörd ut" Meltzer håll i skiten också.

Tack TV4 för ännu en anledning för alla dagdrivande svenskar att skjuta upp det där med att ta tag i sitt liv lite till! Jag längtar redan till "Årets snyltare" och "Årets skattefifflare" för att inte prata om "Årets sjukförsäkringsbluffar"!

Dagens citat:

"Blondinbella, fan vad tjock du är!"
- Jag, för 5 minuter sen när jag såg hennes poser med Nils (http://blondinbella.se/.)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag gick ju bara in här i brist på annat, men guess what, Södermalms, Stockholms, Södermanlands, Stockholms läns, Svealands, Sveriges, eller ja, rakt på sak, världens enda vettiga (och enda jag läst, utöver mästarbloggen blondinbella, men det är irellevant) blogg är uppdaterad, och TVÅFALDIGT essutom. Vilken bra dag det här blev.

2009-01-13 @ 19:08:52
Postat av: Jocke

Tur att den skrev in mitt namn också. Jocke skrev föregående kommentar.

2009-01-13 @ 19:40:21
Postat av: Jocke

Tur att den skrev in mitt namn i kommentaren. Det var jag som skrev föregående kommentar i alla fall.

2009-01-13 @ 19:42:13
Postat av: Jocke

WTF..? Din blogg är underlig Alexander. Nåväl.

2009-01-13 @ 19:46:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0